Borstvoedende moeder detox dag één lijst

Beste moeders die borstvoeding geven, de eerste dag van onze detox is begonnen. Het is een product dat de moedermelk voor je verhoogt, verzadiging geeft en helpt bij het afvallen. dieetprogramma voor moeders die borstvoeding geven Ik heb voorbereid. Voor het beste resultaat drink je elk uur een glas water en beweeg je een half uur als je baby slaapt. Laat onze inspanningen niet verloren gaan

Moeders die borstvoeding geven Ze moeten vaker eten dan andere mensen. Maaltijden moeten volledig voedzaam en vullend zijn. Dienovereenkomstig bereidde ik de detox voor volgens de behoeften van de zogende moeder. Solliciteer met vertrouwen, wees niet bang om te verhongeren. Denk niet: "Er zit veel voedsel in detox, dus ik kan niet afvallen", want ik heb ze allemaal gekozen.

Ik heb de tweede daglijst aan het einde van het artikel toegevoegd, je kunt op de link klikken om het te zien.

Wanneer je wakker wordt:

Drink een glas water op kamertemperatuur op een lege maag om de stofwisseling wakker te maken. Onthoud dat het drinken van water zowel de moedermelk verhoogt als helpt om af te vallen.

Ontbijt:

U moet binnen een half uur na het opstaan ​​ontbijten. Laten we bijvoorbeeld zeggen dat je om acht uur 's ochtends wakker wordt: je moet uiterlijk om half negen beginnen met ontbijten.

Laten we een klassiek ontbijt nemen op de eerste dag van de detox van de moeder die borstvoeding geeft, zodat we gemakkelijker door het proces van wennen aan de detox kunnen komen.

Hiervoor: ontbijt met twee gekookte eieren, drie eetlepels kwark, drie groene paprika's, een eetlepel gehakte dille en een komkommer. Je kunt er een sneetje volkorenbrood bij hebben. Je kunt ongezoete zwarte thee of een kopje venkelthee drinken, mits deze heel helder is.

Onthoud: Een zogende moeder heeft meer honger dan andere mensen omdat ze calorieën verbrandt tijdens het geven van borstvoeding. Hiervoor is het erg belangrijk om energie uit gezonde bronnen te halen. Twee eieren per dag zijn geschikte calorieën voor een zogende moeder.

Eerste hapje:

Eet twee uur na het ontbijt, om een ​​uur of tien, een snack met een eetlepel rozijnen en een eetlepel hazelnoten. Drink er een kopje venkel- of hibiscusthee bij.

Het recept luidt: Voeg een theelepel venkel of hibiscus toe aan een glas heet water en laat het vijf minuten trekken. Voor genezingsdoeleinden.

Lunch:

Rond één uur kun je lunchen. Er is bulgur pilaf dat helpt om de moedermelk te verhogen en af ​​te vallen. Omdat iedereen het recept kent, zal ik het niet nog een keer schrijven, maar let er vooral op dat het vetarm is. Je kunt de hoeveelheid iets meer maken want er is bulgur pilaf voor het avondeten. Daarnaast hebben we een courgetteschotel met olijfolie. Pompoen bevat weinig calorieën, veel water en is een uitstekend voedsel om af te vallen.

Het recept luidt: Snijd twee middelgrote courgettes in blokjes en doe ze in een platte pan. Snijd een kleine ui en een klein teentje knoflook fijn en strooi over de courgette. Voeg een theelepel olijfolie, een half theeglas water en een eetlepel gehakte dille toe. Kook op laag vuur tot de courgette zacht is.

Samengevat: Eet courgette met olijfolie en 4 eetlepels bulgur pilaf tot je vol zit. Je kunt er een glaasje ayran bij drinken. Omdat het bulgur pilaf is, zit er geen brood in deze maaltijd.

Tweede tussendoortje:

Drink drie uur na de lunch een glas melk met tahini, dat is rond vier uur 's middags. Dit helpt om de moedermelk te verhogen en een vol gevoel te geven. Het ondersteunt ook gewichtsverlies.

Het recept luidt: Een theelepel in een glas warme melk tahin toevoegen en goed mengen. Als je wilt, kun je een halve theelepel kaneelpoeder toevoegen om het een aangename geur te geven.

Avondeten:

Als je van de dag courgette met olijfolie en bulgur pilaf over hebt, kun je dineren door er een grote kom salade mee te maken. Als er geen overgebleven is, maak dan een aubergineschotel met olijfolie met het volgende recept. tot verzadigd je kan eten.

Schil twee aubergines en laat ze weken in gezouten water. een kleine tand knoflook Schil en snijd drie tomaten in blokjes. Doe de aubergines in de pan en verdeel de knoflook en tomaten erover. Voeg een theelepel olijfolie en een theeglas water toe en kook op laag vuur.

Derde tussendoortje:

In een kom yoghurt, een theelepel granen lijnzaad Voeg toe en meng. Eet rond negen uur, twee uur na het avondeten. Drink dan een groot glas water.

Voorbereiding op de tweede detoxdag:

Te drinken op de tweede dag van detox recept voor gewichtsverlies thee en walnotensap voor moeders die borstvoeding geven We zullen voorbereiden. Laten we het 's nachts maken, zodat het tot de ochtend wacht en zijn essenties goed achterlaat.

ingrediënten: 1 eetlepel rozenbottels, 1 eetlepel gehakte gedroogde vijgen, 1 theelepel venkel, 1 kaneelstokje, 1 liter heet water.

voorbereiding: Meng alle ingrediënten in de kan. Laat het een nacht staan ​​tot de ochtend. Zeef de volgende dag. Drink een glas koud voor hoofdgerecht en snacks.

Laten we walnotensap bereiden voor moeders die borstvoeding geven, wat verzadiging geeft en helpt om af te vallen. Dit doen we elke avond, dus vergeet niet dat je een walnotensap wekker op je telefoon kunt zetten.

KLIK LEZEN: GEWICHTSVERLIES WALNOOTSAP RECEPT

Ik heb de lijst met de tweede dag van de detox voor moeders die borstvoeding geeft gepubliceerd. Ik publiceer de lijsten van dit programma, dat 7 dagen zal duren, elke dag en ik zal het op deze manier aan het einde toevoegen.

KLIK HIER: Borstvoedende moeder detox tweede dag lijst

Schrijf een antwoord

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.