Hallo, hoe kan ik u vandaag helpen?

Hoe kan ik lid worden? rechtsboven op de startpagina “Inloggen of lid worden” U kunt eenvoudig lid worden door op de link te klikken. U kunt desgewenst ook inloggen met uw Facebook-account.
Hoe kan ik bestellen?  Voeg de producten die je wilt kopen toe aan de winkelwagen.
• In de rechterbovenhoek van de pagina "Mijn wagen"Klik om de producten te bekijken en of de producten die je ontvangt compleet zijn "Ga naar winkelwagen" Klik op de knop om door te gaan met de aankoop.
• Stel het aflever- en factuuradres in. (U kunt desgewenst verschillende aflever- en factuuradressen opgeven.)
• Kies een van de verzendopties.
• Klik op de knop "Kopen" om door te gaan naar het betalingsproces en vul uw gegevens in door hier de gewenste betalingsmethode te selecteren.
• Voordat u uw bestelling bevestigt, kunt u de bestelling in de kolom hiernaast controleren en desgewenst wijzigingen aanbrengen.
• Nadat u de vakjes hebt aangevinkt die aangeven dat u het Voorlopig Informatieformulier en de Overeenkomst voor Verkoop op Afstand hebt gelezen en geaccepteerd, voltooit u het bestelproces door op de knop "Shoppen voltooien" te klikken.
Hoe krijg ik informatie over uw bestelstatus? status van uw bestellingen "Mijn rekening" U kunt dit vinden op de pagina "Mijn bestellingen" in het menu.
Ik wil dat mijn factuur namens het bedrijf wordt opgemaakt? Bij het maken van uw bestelling "Mijn adressen" in sectie "Facturatie adres" factuurtype bij toevoegen "Bedrijf" U kunt de factuur op naam van een bedrijf laten uitschrijven door de .
Kan de factuur van mijn bestelling of mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd? JEP. Bij het maken van uw bestelling "Mijn adressen" in sectie "Bezorgadres" ve "Facturatie adres"U kunt verschillende kiezen. Zo worden de producten en uw factuur naar verschillende adressen gestuurd.
Ik wil al mijn bestelling of sommige producten annuleren? U kunt uw bestelling geheel of gedeeltelijk annuleren voordat deze wordt verzonden. Na inloggen "Mijn bestellingen" op de pagina rechtsonder in het gedeelte van die bestelling "annuleren" Klik gewoon op de knop en selecteer het product dat u wilt annuleren en het aantal op het scherm dat wordt geopend.
Betaal ik verzendkosten? De verzendkosten zijn als volgt:

Voor alle vrachtbedrijven zijn vrachten van meer dan 150 TL gratis,
Er is een vaste verzendkosten van 150 TL voor uw bestellingen onder de 13.40 TL. Onze ladingen worden verzonden als binnenlandse, UPS- en Dinossi Prime-services.

Afhankelijk van de campagnes die we uitvoeren op het moment van verkoop en/of de voorwaarden op onze site aangeven, is het echter mogelijk dat we de genoemde verzendkosten niet geheel of gedeeltelijk weergeven.
Hoe kan ik zien of mijn bestelling is verzonden? status van uw bestellingen "Mijn rekening" in het menu "Mijn bestellingen" U kunt het vinden op de pagina. Als het is verzonden, kunt u vanaf deze pagina de status van de zending volgen.
Fout - Ontbrekend product aangekomen, wat moet ik doen? Indien de op de factuur/vrachtbrief vermelde producten en de producten in het pakket afwijken of ontbreken, leg dit dan vast in de melding bij de bevrachter. dino@dinossi.com U kunt het naar het adres sturen of 0216 706 51 36 U kunt onze supportlijn bereiken. Ons team zal onmiddellijk contact met u opnemen en het probleem oplossen.
Pakket is beschadigd aangekomen Wat moet ik doen? Wij raden u aan de inkomende pakketten te controleren en in ontvangst te nemen. Als het pakket beschadigd is, moet u dit melden bij de cargo officer. Het moet worden ondertekend door zowel de koper als de ladingofficier, waarin staat dat het ontvangen pakket beschadigd is en wat de schade is in het rapport. rapport dino@dinossi.com U kunt het naar het adres sturen of 0216 706 51 36 U kunt onze supportlijn bereiken. Ons team zal onmiddellijk contact met u opnemen en het probleem oplossen.
Ik wil het gekochte product retourneren, wat moet ik doen? U kunt uw bestelling binnen 14 (veertien) dagen vanaf de datum van ontvangst retourneren, zonder opgave van reden en zonder boete. Om dit te doen, op de pagina Mijn bestellingen "Vraag ons" U kunt ons uw verzoek sturen vanuit de sectie. Ons team zal u zo snel mogelijk helpen. U kunt toegang krijgen tot ons contract, dat juridische en gedetailleerde informatie biedt over het recht op retournering en herroeping, op onze pagina Lidmaatschapsovereenkomst.
Waren deze niet genoeg? dan bij ons https://www.dinossi.com/contact-us/ U kunt communiceren.